« Terug naar Blog

Is online nog te zien wie Wie is de Mol niet gaat winnen?

WIDM

Met de start van een nieuw seizoen Wie is de Mol is het altijd weer spannend wie er nu gaat afvallen. In de voorbije jaren ontstond er dan een heel spel op internet. Of je aan gedrag op social media al kon zien wie er voortijdig was afgevallen en dus zeker niet ging winnen. Dat lijkt dit jaar echter tegen te vallen, dus of je er je geld nog op durft te zetten wie dit jaar snel gaat afvallen is maar de vraag. We zullen niet alles verklappen, maar ook zonder die sporen zijn er nog wel interessante dingen te vertellen over het populaire televisieprogramma.

Via online monitoring is eenvoudig na te gaan wie er al weer is gaan twitteren of facebooken voor de opnames ten einde zijn. Dat was altijd een leuke manier, voor de insiders, om weddenschappen af te sluiten. Zo kon je wat geld verdienen met je online speurtocht. Journalisten en data-analisten hebben die praktijk snel verbeterd, en dus zijn de deelnemers ook beter gaan opletten. Zodat ze dit jaar niet zo makkelijk de fout in gegaan zijn.

 

Vragenlijsten

Wil je ook online geld verdienen, maar zit je analyse van Wie is de Mol wat tegen? Dan zijn er gelukkig meer manieren. Je kent inmiddels vast onze vragenlijsten. Daarmee maak je kans op mooie prijzen, maar we betalen je ook voor iedere keer dat je meedoet met een online enquête.

Zo kun je toch verdienen aan de televisieprogramma’s die je volgt, want er zijn ook vragen over film, televisie en games. We zijn elke week weer op zoek naar jouw mening om je avonden en weekenden uiteindelijk nog leuker te maken.

Heb jij een mening over showbizz, televisie en film? Doe dan mee en verdien een extra zakcentje terwijl je regelmatig nieuwe dingen te horen krijgt over de entertainmentwereld. En dan zijn wij nog steeds ook wel benieuwd wie jij denkt dat de eerste zijn die gaan afvallen bij Wie is de Mol.

 

 

« Terug naar Blog

Registreer vandaag!

of voer hier je gegevens in
Selecteer geslacht
Ik heb het Privacybeleid en de Algemene Voorwaarden gelezen, begrepen en akkoord bevonden. Ik begrijp dat ik e-mails zal ontvangen over relevante enquĂȘtes en updates van het lidmaatschap als ik gebruik wil maken van de dienst.
Ik geef toestemming voor het verzamelen, gebruiken en delen van mijn profielgegevens ten behoeve van deelname aan marktonderzoek. U kunt zich te allen tijde uitschrijven.